[ LUGOS ] korn shell

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Okt 1 17:36:42 CEST 2000

On Sun, Oct 01, 2000 at 07:32:32PM +0200, kreit wrote:
> Vprasanje: Ali na linuxu obstaja shell, patch,... s katerim bi lahko
> dolocenemu userju dovolil VSE ampak SAMO v NJEGOVEM /home/user
> direktoriju ?

Ne. Nekateri sicer imajo zelo omejene zadeve (arnes), vendar so vanje
(vsaj po mojem mnenju) vlozili precej dela, produkti pa na zalost niso
na voljo. Najvecji problem tukaj je, da imas neke programe, ki dovolijo
poganjanje drugih programov. Recimo z vi-jem lahko pozenes nek drug shell.
Bos pregledal vse programe na sistemu, da ne omogocajo kaksne neumnosti?
Hudo dvomim. Zaradi tega je naivno pricakovati da lahko uporabnika zapres
v njegov domaci direktorij. Edina moznost je, da bi za vsakega uporabnika
posebej postavil "skatlico", v kateri bi imel vse programe, ki jih potrebuje,
in ga zaprl tja s chrootom. Tega pa ne pocne nihce, ker bi pojedlo prevec
resourcov. Je pa izvedljivo.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Don't take life too seriously, you won't get out alive.

Dodatne informacije o seznamu Starilist