[ LUGOS ] Adijo serverji na kablu?

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Čet Okt 5 02:34:36 CEST 2000

On Wed, Oct 04, 2000 at 10:18:58PM +0200, rok.papez na kiss.uni-lj.si wrote:

> Kaj pa ce si uporabnik iz obremenjenega streznika pricne vleci novi
> Debian 4x CD tik pred menjavo IPja ?! ;-).
> Ce menja na par ur bo connection odletel ?
>
> Mene prav zanima kako DHCP zamenja IP. Kakor vem (se mi zdi) server samo
> "tezi" clientu, da je pocasi ze cas, da zamenja IP; ne more ga pa kar
> "ukrasti" nazaj.

Sicer o DHCP nimam prav dosti pojma, ampak logicno bi bilo, da server rece
clientu, zamenjaj IP, client je pa dovolj prijazen in ga zamenja.

Ce ga ne? Potem pa shit happens... ;>

Je pa kolega pravil, da ima doma ADSL in ima IP preko DHCPja, ter se mu
dogaja, da vsakih nekaj ur link pade in ko pride link nazaj, mu DHCP nastavi
drug IP naslov...

 No, on je zamenjal providerja, ki mu tega ni pocel... ;> Mi bomo pa
kleli...

David!
WIMP -- Windows Icons Mice and Pointers  (aka GUI)

Dodatne informacije o seznamu Starilist