[ LUGOS ] problem bootanja

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Čet Okt 26 07:43:24 CEST 2000

> Imam Debian cd 2.2 (bootable)
> ko hocem nalozit sistem se mi ze na zacetku obesi!

> Failed initialization of Wd-7000 SCSI CARD!
> IBM MCA SCSI: No microchannel-bus support present -> aborting.

> od tukej naprej pa noce vec
> te kartice sploh nimam v sisetmu,

Ali je to pri instalaciji, ali pri ze nalozenem sistemu?

Namrec gre za to, da sistem "proba" priti do te kartice, pa ocitno
stopi na nekaj drugega, kar ga tako zmede da zamrzne.

Ce gre za instalacijo, pritisni <F1> za help, da bos videl alternativne
kernele, s katerimi lahko poskusis.

Ce je sistem ze instaliran, ali se je kaj spremenilo v sestavi sistema?
Ce si dodal kako kartico, jo zacasno vzemi ven, postavi sistem, in na novo
prevedi jedro, tokrat brez gonilnika za tiste naprave, ki jih nimas.
(Najbrz se tudi splaca pobrisati njihove module iz /lib/modules/verzija)

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist