[ LUGOS ] LUGOS strani in ISO 8859.2

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Okt 13 10:30:40 CEST 2000

On Fri, Oct 13, 2000 at 09:48:35AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> Evo ena celica/osebek, ki se pritozuje :)

Ne, narobe si me razumel. Jaz se NE pritozujem. Jaz sem preprosto povedal
svoje menje. In spodaj tudi povedal, da mi je vseeno kako je www.lugos.si
nastavljen. :)

> Bottom line je pripravljenost, da bi nekdo mignil s prstom za nastavitve.
> Primozev Slovenian-HOWTO je vec kot dovolj za nastavitev sumnikov. Seveda

Tocno. Meni se ne da, po domace povedano. Ker sem len? Ker mi je vseeno kako
pogledam tistih nekaj slovenskih web strani, ki jih obcasno spremljam? Kdo
bi vedel...

Povprecnemu Joe Blow userju pa je zadeva najbrz prekomplicirana, ker ne more
enostavno kliknit na taskbar in spremeniti v slovenscino (ceprav se tudi to
ze prakticno da narediti).

> Tudi tukaj si moral izbrati ustrezno 'distribucijo' za slovensko okolje,
> pa se potem ti kaksen program ni deloval.

Pa nisi se mogel potem premislit in zamenjat jezik nazaj v Anglescino... Ali
pa Spanscino mogoce...

Hebrejscino...
Grscino...
Francoscino...

Ah... Saj vemo... :)

David!
Ever notice how fast Windows run? Neither did I.

Dodatne informacije o seznamu Starilist