[ LUGOS ] web hosting

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Okt 6 17:37:31 CEST 2000

On Thu, Oct 05, 2000 at 08:26:51PM +0200, kreit wrote:
> Glede kombinacije postgresql + proftpd pa bi te prosil ce mi poves kje kaj
> vec o tem pise.
> V proftpd dokumentaciji sem nasel pod "Chapter 7. Authentication" in SQL
> samo primer
> za mySQL.

Sploh ni razlike. Jaz sem tudi samo bral domkumentacijo (nisem se postavil
zadeve), proftpd ima popolnoma locan database layer od auth layerja.
Ti mu nastavis, da ima userje v bazi, potem pa je njemu povsem vseeno,
katera baza je to. Ti imas lahko ali MySQL ali Postgres.

lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si