[ LUGOS ] X-win

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Pet Okt 13 08:09:21 CEST 2000

Pozdravljeni,
pred casom sem ze spraseval, pa...
Imam RH7 in NT(na njem WRQ Reflection). Iz NT bi rad z Reflection dostopal
do X okna na RH7, pa ne morem. Po LANu se NT in RH vidita(ping, telnet,
ftp..), na RH7 je startan kdm, v etc/X11/xdm/Xaccess je dovoljen dostop ip
od NT4, hosts.allow in hosts.deny sta prazni.  Ce lokalno na RH7 napisem
"X :1 -query localhost" se mi pojavi login scren od X-ov. Ce pa iz NT z
reflection zelim dobiti login screen, pa mi javi da se naj prepricam ce
mi na RH7 tece xdm.
Tudi iz druge RH6.2 mi ne deluje, xterm, xhost +nekje.drugje.si, .... tudi
ne.

Ima morda kdo kaksno izkusnjo, idejo, kako bi spravil to rec do delovanja.
Prebral sem man,
http://www.interlog.com/~grwalsh/links/Linux_How-To's_and_Tutorials.html,
http://discussions.virtualdr.com/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Unix&number=8&DaysPrune=10&LastLogin=
pobrskal po lugos arhivu, vendar neuspesno.

Kakksna ideja, nasved, smernica, se najbolje resitev, je dobrodosla.

Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist