[ LUGOS ] Problem z maticno plosco

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Nov 18 16:23:51 CET 2000

Ziv,

usposobil sem priblizno 4 leta staro Intlovo plosco Advanced/EV s P133 procesorjem.
Probleme mi pozroca nastavitev IRQ za PCI kartice. Bios plosce ne omogoca
specificnega nastavljanja IRQ, tako da se vsa stvar zgodi sama. V racunalo sem
vtaknil 3 kartice: VGA (Trio64), ISDN kartica (Asuscom) in SCSI kontroler (Initio).

Izklopljeno imam vso saro, ki je ne potrebujem (COM1&2, LPT), tako da imam proste
IRQ 7,10,11,12,15. CD je na IDE1 zaseda IRQ14, integriran SB (Vibra 16) zaseda IRQ5,
ISA mrezna kartica pa IRQ9 (to je pa tudi edina stvar, ki se jo da dolociti,
namrec, kateri IRQ ti zaseda ISA kartica).

Kje je problem?

SCSI se vsede na IRQ7, VGA sodec po /proc/interrupts nima nic, ISDN mi pa vstrajno
leze na isti IRQ kot SCSI (7), ceprav ima na izbiro *vsaj* se 10 in 11. Ce malo
premesam kartice po slotih je situacija enaka ... SCSI gre na 11, prav tako pa tudi
ISDN.

Za hec sem v skatlo dal PCI mrezno kartico (3Com 905B) in odstranil ISA kartico.
Isto, le da je sedaj SCSI imel IRQ9, mrezna kartica 10 in modem spet 10.

Stala ...

Ima kdo kaksna izkusnje s tem? Do sedaj sem imel opravka z Awardovimi biosi in tam
se skoraj vedno da to nastaviti. Ta bios je AMI in noooo way. Premikanje po slotih
ne pomaga nic. Aja, upgrade na zadnjo verzijo biosa sem seveda naredil. No help ...
Distribucija Debian, 2.2.17.

b.
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                              sponka na jabolko.si