[ LUGOS ] X odjemalec za Win

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Nov 3 13:16:41 CET 2000

On Fri, Nov 03, 2000 at 11:11:51AM +0100, jani.kleindienst na synatec.si wrote:
> A morda kdo izmed vas pozna kak program, s katerim bi lahko iz Win
> računalnika poganjal programe na Linux računalniku. Pred leti sem to že
> nekje videl.

Kot je ze nekdo povedal, rabis X streznik za windowse. Obstaja zastonj
zadeva po imenu MI/X (http://www.microimages.com/www/html/freestuf/mix/),
ampak ni kdovekaj...za osnovni prikaz pa popolnoma dovolj. Huh...v zadnjem
letu je zadeva ocitno postala Shareware. Fuj.

Med komercialnimi imam jaz zelo dobre izkusnje z eXceed-om, ki po novem
ocitno podpira tudi prenos sumnikov med X aplikacijami in windowsi in
podobne goodije...jaz sem zadevo uporabljal pred kaksnim letom priblizno
2 meseca...mogoce nekaj vec. Featureov se pa se. Downside: cena je $500.

Nekateri hvalijo tudi Reflection X, s tem nimam izkusenj. Gotovo pa stane
vsaj par 100 dolarjev.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Sex is like a bridge game -- If you have a good hand no partner is needed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist