[ LUGOS ] Domaca mreza in internet

Bostjan Tursic bostjan.tursic na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 2 17:04:15 CET 2000

Thu, 02 Nov 2000 ,  Matija Grabnar wrote:

>Obstaja zadeva, ki se imenuje diald - namesto da bi linijo avtomatsko
>dvigoval pppd, naj jo dviguje in spusca diald. Temu lahko
>v konfiguracijski datoteki poves, kateri promet naj linijo dvigne
>( po portu, izvoru in naslovu paketa) in kateri promet naj se ignorira.
>
>Isto velja tudi za spuscanje linije, tako da ti brezvezni programi
>ne drzijo linije odprte potem, ko je je odprl kaksen vaznejsi.

Poleg tega pa obstaja tudi rocna varjanta za diald, "kdialm" in
DialD Monitor for Linux/Win31/Win95/WinNT ..
Sam nevem ce ni to ze prevec zastarelo, to mam jest drugac doma ;)
(Dialmon 0.5).
moj linux dialup se je namrec zasidru na 2.0.33 ;)
A je novejsim diald-jem kej tazga prilozenga? oz.  A masqdialer je potem to?
pri windowsih sm mev jest vedno probleme z netbios-ns, k je vedno dvigoval
linijo ne glede na razne nastavitve diald, al pa neznam nastavt..

menda pomaga v registry popravt

; Disable NetBIOS name resolution using DNS

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"EnableDNS"="0"
; From Six Sigma Networks 1999.  Use at your own risk.
; Rename the extension to .reg, and double-click this file
; or use this file as a guide to manually edit the Registry.

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist