[ LUGOS ] Onemogocena prijava

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Nov 20 19:59:05 CET 2000

On Mon, Nov 20, 2000 at 07:51:08PM +0100, Uroš Tkalec wrote:
> Pojavil se mi je cuden problem... potem, ko sem pobrisal par linkov iz
> /etc/rc.* (nic pomembnega). ko se poskusam prijavit bv konzoli, mi po vpisu

Ni res. Zbrisal si nekaj zelo pomembnega, /etc/rc*.d/S99rmnologin namrec.

> username izpise: System bootup in progress - please wait. Ko vpisem se pass,
> se lahko prijavim le kot root, kot navaden user prijava propade. Kaj bi
> lahko bilo narobe?

Zacasna resitev je, da pobrises /etc/nologin, oz. pozenes
/etc/init.d/rmnologin.

Permanentna resitev je, da naredis linke:

ln -s /etc/init.d/rmnologin /etc/rc*.d/S99rmnologin.

> Hvala za odgovor!

Ni za kaj. V prihodnje pa vec srece pri brisanju ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
As I said before, I never repeat myself.

Dodatne informacije o seznamu Starilist