[ LUGOS ] Midnaight Commander

Dušan Prapotnik dusan.prapotnik na homemade.net
Pon Nov 6 05:53:40 CET 2000

--=====================_914895==_.ALT

Pozdravljeni !!
Imam DEBIAN, problem
Instaliral sem paket MC, kot navaden uporabnik dela brez problema.
ko pa se prijavim kot root pa zadeva (terminal zamrzne), tako da ga moram=20
killat.
Prosim kaksen namig.
Dule

Ja zacasno sem resil problem tako da ga zaganjam z

mc -u
tako se zadeva za=9Eene, vendar je problem v terminalskem oknu na WIN,
ker ga ni mozno vgasnit, tako moras na silo ugasniti terminal.

-u, --nosubshell   Disable the concurrent subshell mode
Le kaj pomeni ta ukaz ??

Dule

--=====================_914895==_.ALT

Imam DEBIAN, problem<br>
Instaliral sem paket MC, kot navaden uporabnik dela brez problema. <br>
ko pa se prijavim kot root pa zadeva (terminal zamrzne), tako da ga moram
killat.<br>
Prosim kaksen namig.<br>
Dule <br>
Ja zacasno sem resil problem tako da ga zaganjam z <br>
mc -u<br>
tako se zadeva za=9Eene, vendar je problem v terminalskem oknu na=20
WIN,<br>
ker ga ni mozno vgasnit, tako moras na silo ugasniti terminal.<br>
-u, --nosubshell&nbsp;&nbsp; Disable the concurrent subshell mode<br>
Le kaj pomeni ta ukaz ??<br>
Dule</font><br>

Dodatne informacije o seznamu Starilist