[ LUGOS ] PDF Latex

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Nov 25 15:38:03 CET 2000

	Hojla!

On Thu, 23 Nov 2000, Roman Maurer wrote:
> Da.  Povej kaj rabis in ti bom dostavil v najlepsi mozni obliki.

Ti me nuči ribe loviti, potem si jih že sam ujamem... ;)

----------

Izpis je iz pdflatexa je res boljši, ne zna pa vključiti .eps datotek.

Non-PDF special ignored![/usr/share/texmf/dvips/config/pdftex.map]]

.eps sem pretvoril z epstopdf in dobil datoteko .pdf. Ko sme jo vključil
kot ponavadi počnem z .epsi, pdflatex izjavlja:

! LaTeX Error: Cannot determine size of graphic in penguin.pdf (no
BoundingBox)

Baje je to značilno za stare verzije teTeXa (< 1.0.6). Na Debianu imam
nameščene zadnje stabilne pakete:
ii  tetex-base     1.0.2-2        basic teTeX library files
ii  tetex-bin      1.0.7-2        teTeX binary files
ii  tetex-doc      1.0.2-2        teTeX documentation
ii  tetex-extra    1.0.2-2        extra teTeX library files
ii  tetex-lib      1.0.7-2        shared libkpathsea for teTeX

Ima kdo kakšno idejo, kaj storiti?

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist