[ LUGOS ] Domaca mreza in internet

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Nov 2 15:06:02 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 03:01:59PM +0100, Ratko Rudic wrote:
> Ce kdo pozna kak tak (ali podoben) programcek (deamon) bi bil zelo vesel.
> Ali pa ce kdo lahko predlaga kako naj zadevo naredim (sprogramiram) in s
> cim.

Na freshmeatu si najdi masqdialer (se mi zdi), ki je servercek, ki ti
bo tekel na GNU/Linuxu, ima pa tudi cliente za precej operacijskih
sistemov (Windows, Mac?, Be?), pa tudi client napisan v Javi obstaja.
Da sploh ne omenjam tistega, ki deluje preko web serverja ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
Fornication, n.: Term used by people who don't have anybody to screw with.

Dodatne informacije o seznamu Starilist