[ LUGOS ] Dva kanala

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pon Nov 13 08:08:48 CET 2000

On Sat, Nov 11, 2000 at 04:55:27PM +0100, kreit wrote:

> Poglej si AT ukaze od modema. Fora je v init stringu. Jaz imam v
> wvdial.conf dva init-a,
> za 64 in 128k. Enega imam vedno zakomentiranega. Aja pa baud nastavi
> dovolj visoko.

Pa saj ni treba init stringov zakomentirat, imej pac notri "dva" ISPja,
vsakemu lahko dolocis svoj init string. Ce gre pa za istega ISPja, ni nic
narobe. :)

Pri meni se je drugi kanal dvigoval "po potrebi", kar mi je slo na zivce; s
temle sem mu izrecno dopovedal, naj ostane na enem samem kanalu:

Init2 = ATQ0 V1 E1 &C1 &D2 S11=55 H0*PPP=2

H0*PPP=2 torej ... pri tebi (oz. tistemu, ki je prvi vprasal) bo to podobno,
vrednost bo pac druga; katero vrednost moras vzeti, pa mora pisati v
navodilih ISDN TA.
Zgornji init string je za 3Comov ISDN Pro TA; ja tista telekomova zadeva ...
verjetno je pri drugih vmesnikih enako.

--
Andraz Hvalica                      |   We don't care. We don't have
andraz na amis.net                     |   to. We're The Phone Company.

Dodatne informacije o seznamu Starilist