[ LUGOS ] pc-speaker

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Nov 9 13:54:54 CET 2000

Howdy!

On Thu, 9 Nov 2000, Andrej Lajovic wrote:

> Vsake toliko slisim, da je mogoce predvajat zvok na pc-speaker in da zato
> obstaja en kernel patch. Bi mi kdo vedel povedat kaj vec o tem, ker ze cel
> dan iscem po netu zadevo, pa mi ne uspe.

Naredi uslugo sebi in svojim usesom in kupi kaksno staro SB16 kartico za
5kSIT.

Zvok iz beeperja je grozen (imam izkusnje iz leta 1992, ko sem si
instaliral nek DOS emulator zvocne kartice). Pa se nekaj CPU casa bos
lahko vlozil v kaj bolj pametnega (recimo distributed.net ali seti na home).

Peace!
  Mkx