[ LUGOS ] NumLock ne dela

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Sre Nov 15 19:33:19 CET 2000

Pozdravljeni

Zadnjih nekaj dni sem narihtaval SLO tipkovnico v Debian 2.2, vse dela ok
samo en manjsi problem se pojavlja. V GNOME in v WM mi ne dela Numlock. V
Xsession mi pa dela. Ce vklopim Numlock preden se preko gdm-ja prijavim mi
numlock deluje toda oken ne morem premikati po zaslonu.

Ne sanja se mi ravno, kaj bi bilo narobe. Vse sem delal po navodilih, ki
so na Lugosovih strneh. Xmodmap sem potegnil tisti od Andraza Hvalice, ker
imam ravno tako tipkovnico kot jo on opisuje.

Ce ima kdo kaksen predlog je dobrodosel ...

LP,

Davor Guttierrez
lowcrash na amis.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist