[ LUGOS ] FW: VMware

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Sob Nov 18 00:17:44 CET 2000

> Sem back na listi, tokrat brez neumnosti :):):)

???

> Mam pa par vprasanj glede VMware-a.
>
> Imam takle racunalnik:
> pentuim III 450 MHz
> 128mb rama
> RH 6.2
> 100mb swap
>
> A je tole v redu zadevica? A windows98 pod guest system fajn pocas
> delajo? Kolk pocas (prakticno)?

Jaz sem na PII 333MHz 128MB Ram-a RH6.2 in 256MB swapa ter ATI
RAGE 128 sprobaval WinNTje 4 WRK na 3 GB particiji. Delalo je, ne ravno hitro, dalo pa se je delati z
samim OS-om. Nato sem nalozil Visual C++ 5 pa je bila kriza pri prevajanju
programov. Probaj in bos videl, to je najboljse.

> Zdej pa se neki instalacijski vprasanj. w98 imam ze instaliran, ali
> ga moram potem se enkrat instalirat kot guest system??

Kolko jaz vem se mi zdi da ja.

> Ce ga moram, ali lahko "povozim", reinstaliram na ze
> obstojeco windowsovo particijo tako, da bodo vsi instalirani programi
> ostali?

Ce ga moras na novo instalirati kot guest OS potem moras na novo
instalirati tudi vse ostale programe. Upam, da ne lazem ...

> Ko je instaliran guest system, ali ga lahko zalaufam
> solo, brez linuxa v ozadju?

Nop. Ce je guest potem ziher ne. Mas pa moznost za full screen mode.

LP,

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist