[ LUGOS ] postni delay

Simon Ravnic ravnic na email.com
Pon Nov 20 13:25:01 CET 2000

Zdravo!

Situacija je taka:
Fetchmail pobere posto iz nekega streznika. In jo shrani za nekega userja.
Potem ta
user preko cucipopa (pop3 streznik) pobere to posto. Vse OK.

Ampak. Nedavno se mi je med trenutkom, ko fetchmail pobere posto in
trenutkom, ko
je ta na voljo za pobiranje s pop3 zacel pojavljat tudi do 20 minutni
razmak (delay).
Koliko sem gledal fetchmail da prejeto posto najprej v
/var/spool/mail/input/ potem
se pa ta cez nekaj casa pojavi v /var/spool/mail/user datoteki.

Povdarjam: Fetchmail je zagotovo koncal z pobiranjem poste. Posta zagotovo ni
na voljo za nadaljnje pobiranje (ni je v pine, mail, ni je preko pop3).

Zakaj prihaja do tega delaya? Kateri servis skrbi za to?

Sistem: Debian 2.0, dovolj zmogljiv racunalnik

Hvala na odgovorih!
Simon Ravnic

Dodatne informacije o seznamu Starilist