[ LUGOS ] Lightweight Web Browser

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Tor Nov 7 09:41:44 CET 2000

On Tue, Nov 07 2000, Damir Horvat wrote:

> links, mogoce opera.

links je console based. Opera rabi QT, sicer je pa res da dobis staticno
polinkano verzijo. Beta2 dela precej precej boljse kot prejsnje verzije.
Vcasih je bila amaya pa godzilla (mislim da je bilo tako ime browserju)
samo mislim da nihce vec ne razvija teh zadev.

Lp,

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist