[ LUGOS ] Lugos News grupe

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Nov 2 11:43:52 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 11:36:23AM +0100, Slavko.Bobek na club.win-ini.si wrote:
> Ali kdo mogoce ve, ce obstaja kaksen news streznik, kjer bi lahko spremljal
> konverzacijo Logus liste v bolj pregledni obliki. To da dobis vsak mail
> posebej v predal ni najbolj pregledno.
> Z News imam v mislih obliko kot npr. news.siol.net v programu OL Express v
> Win okolju.

To me je ze zasebno vprasal Roman, pa mu se nisem odgovoril:

Ce je mailov prevec, jih lahko dobivas v "digest" obliki, tako da (recimo,
odvisno od nastavitev) enkrat na dan dobis ta mail z vsem, kar je bilo
poslano na listo v prejsnjem dnevu. Mogoce liste sedaj niso nastavljene,
da to omogocajo, ampak je na mojem TODO.

mail2news gatewaya pa jaz ne mislim postavljat, ker se mi zdi nepotrebno.
Vsak spodoben mail reader zna filtrirat vsaj po Subject: headerju, kar
pomeni, da mailov ne dobis v inbox. Potem pa je tu se digest mode, ki sploh
zmanjsa stevilo mailov.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Sex! Sex is not an answer, sex is the question. The answer is yes!

Dodatne informacije o seznamu Starilist