[ LUGOS ] Re: netscape,kppp,rh-dialer

claudio.derlink na email.si claudio.derlink na email.si
Pet Nov 17 17:10:29 CET 2000

@??

> Kaj pomeni "nastavljena slovenska tipkovnica,
slovenski locale ipd."?
> Kako in kje se ta "nastavljenost" vidi?
>           Roman

Nastavitev trenutno na masini ne morem preveriti, ker
sistem ponovno
instaliram (na tej masinci pa so winsi, kar se vidi),
vendar pa tokrat nastavitev
nisem opravil rocno na terminalu, ampak preprosto pod
X-i v nadzornem
centru. Nastavil sem default tipkovnico 8859-2 in
slovenski jezik, ter
izbral povsod fonte s 8859-2 podporo... In prav tu je
hakeljc, zdaj bom
to po instalaciji opravil rocno in si ne bom delal
nobenih problemckov
vec, ker preprosto nimam casa, da bi ga
izgubljal...hvala za odgovor.

Lp,