[ LUGOS ] pomoc

GM creative na amis.net
Sre Nov 29 20:15:06 CET 2000

Ojla,

zdaj sem pa ze cist zabluzil apache-jem  in se obracam na vas. Glede
virtualHost .
npr. imam 2 domeni in delata brez problemov. Imam problem pri prikazovanju
in nastavitvah VirtualHost ...pa je tko easy videt in mi ne rata .

problem:
Recmo zelim imeti domena1.com ki se ze na zacetku njen documentroot v
/usr/local/apache/htdocs ... ok do sem sem prisel in dela ok.
Ko pa vkljucim prvi Virtualhost pa se mi zalomi...
Primer da zelim imeti linux.domena1.com in si napisem v httpd.conf takole:

vkljucim

NameVirtualHost 111.22.33.44:80 ( kar ne gre brez tega ce zelim named based )

<VirtualHost linux.domena1.com>
DocumentRoot /home/www/linux.domena1.com
in se vse preostalo...
</VirtualHost>

Sem pa tudi probal takole

<VirtualHost 111.22.33.44>
DocumentRoot /home/www/linux.domena1.com
in se vse preostalo...
</VirtualHost>

in tudi isto....

ko grem pogledat se mi sedaj odpira na naslovu www.domena1.com stran ki je
za linux.domena.com. Kaj naj nardim da bo to delovalo: ??

Lepo prosim da mi kdo to mal pove kaj je za naret !? Ma kdo kaj bolj
enostavnega za to ?

Hvala in lep pozdrav

GM

Dodatne informacije o seznamu Starilist