[ LUGOS ] udf

claudio.derlink na email.si claudio.derlink na email.si
Pet Nov 24 00:42:29 CET 2000

--------------FCCA0EA0A666A48A6875C6BD

Andraz Hvalica wrote:

> S cdrecord lahko na CD-RW pises kot navaden CDR, seveda pa lahko vsebino
> samo naenkrat zbrises. No ja, tudi to bi lahko bilo uporabno.

Ja no, saj... to tudi pocnem, a mi ne ustreza. Ce pa na CD pisem pod Winsi
(v paketkih) potem pod Linuxom lahko le berem...

Sem pa odgovor ze dobil sam:  kernel (nad 2.4.x) podpira po defaultu udf.
Zal pa zaenkrat ne obstaja noben napisan programcek, driver za moje namene.
Je pa v razvoju.... tako pise na vec straneh (SourceForge) Se pravi
pocakam...in zacasno za moj namen uporabljam Winse. Kej pej cmo!? Vseeno
hvala za dobronameren odgovor.

Claudio

--------------FCCA0EA0A666A48A6875C6BD

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
Ja no, saj... to tudi pocnem, a mi ne ustreza. Ce pa na CD pisem pod Winsi
(v paketkih) potem pod Linuxom lahko le berem...
udf. Zal pa zaenkrat <u>ne obstaja</u> noben napisan programcek, driver

Dodatne informacije o seznamu Starilist