[ LUGOS ] Samba ?

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Sob Nov 4 15:58:20 CET 2000

Zivjo,

poglej, ce imas v smb.conf datoteki podane naslednje parametre:

workgroup = IME_WORKGROUPA
netbios name = IME_RACUNALNIKA
wins server = 10.10.10.1 (nadomesti z IP-jem wins streznika v tvoji mrezi, ce
		pa je samba streznik tudin wins server nadomesti IP z Yes
		ter dodaj vrstico 'wins support = yes')

Malo si se preberi dokumentacijski datoteki, ki prideta zraven sambe:
BROWSING.txt in BROWSING-Config.txt.

Gasper

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist