[ LUGOS ] netscape,kpp,rh-dialer

claudio.derlink na email.si claudio.derlink na email.si
Pet Nov 17 16:45:59 CET 2000

> 4. Poskusil sem uporabljati kppp, a ko sem ga
nastavil,
> je prenehala delovati mreža, če sem nastavil mrežo,
je
> prenehal delovati kppp,....

Zakaj zaupas takim programckom? Saj se vendar zelis
nauciti
GNU/Linux-a, a ne? Vzemi si cas in prestudiraj ppp. Se
splaca.

In kot vedno..."man" is your friend.

Zdravo!

Hvala za odgovor! Kar se malega programčka tiče sem ga
začel uporabljati prav zato, ker sem radoveden :) In
hočem, da dela! man ppp sem prvič preštudiral že pred
šestimi leti, občasno (tudi tokrat) ga precej povoham,
a še vedno nič ne znam. Verjetno sem zelo neumen :))

Claudio

P.S. "man" is really my friend, but I need others
too...

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist