[ LUGOS ] hitrost prek ttyS1 ?

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Sob Nov 11 10:08:41 CET 2000

Zivijo!

/dev/ttyS0 ali ttyS1 delujeta po defaultu na hitrosti 38400 vendar pa ga je
mozno postaviti na visjo hitrost. To storis z ukazom setserial /dev/ttyS0
spd_hi na 56KB ali setserial /dev/ttyS0 spd_vhi na 115KB. Nekatere kartice
omogocajo se visje hitrosti. Upam, da je tvoja resitev v tem.

Lep pozdrav !

                Jure

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist