[ LUGOS ] Re: slack

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 2 09:12:41 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 09:08:44AM +0100, Damir Horvat wrote:
> Zivjo!
> zanima me, zakaj uporabljas ravno slack?
> Kaksno osebno zadovoljstvo ali mi lahko poves za kaksne resne
> prednosti slacka?
> GNU/Linux uporabljam cca 1 leto in verjetno se ne poznam teh
> "prednosti", zato... prosim. Bi bil zelo hvalezen.

Da bodo vsi vedeli, gre to na listo:

Z distribucijo (slackware) sem rastel. Ker ze od vsega zacetka delam
z njo, lahko recem, da jo ze kar dobro poznam, seveda je to mogoce
le nekaj %, ampak dovolj, da lahko recem, da jo znam uporabljat. Za
to sem sicer porabil veliko casa, ampak zdaj mi ni zal.

Nisem proti temu, da se instalira RedHat, ker mi je jasno, da marsikoga
slackware prestrasi, seveda pa ne morem pri instalaciji RedHata kaj prida
pomagat, ker ga premalo poznam, in ne vem na pamet, kam je treba kliknit
v nevem katerem control panelu, da se poveca obcutljivost miske, znam pa
xset man page na pamet, in vem, kaj je to ~/.xinitrc, ce komu to kaj pove.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist