[ LUGOS ] csh -> bash

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Nov 10 23:14:47 CET 2000

Howdy!

On Fri, 10 Nov 2000 ike na email.si wrote:

> me zanima: katere vrstice moram v skripti spremeniti,
> da bo delala tudi pod bashom?

> set self=$0

Brez 'set '; enostavno priredba.

> if ($self:h == $self) then

Namesto okroglih o/zaklepajev oglate. Za oglatim zaklepajem mora biti
podpicje. Kaj pa tisti :h tam pocne, pa ne vem. Konec if zanke ni endif
temvec fi.

>     setenv LD_LIBRARY_PATH ${IDSS_HOME}:
> $LD_LIBRARY_PATH

Namesto 'setenv LD Bwaha' je 'LD=Bwaha; export LD'.

>     /bin/sh -c "kill -0 $pid 2> /dev/null"

Tole lahko enostavno izvedes: kill -0 $pid 2> /dev/null

>     if ($status == 0) then

Se mi zdi, da je v sh-ju '$status' enak '$?'

>     if (!(-e $pidfile)) then

Gnezdenja oklepajev za if ni: if [ ! -e $pidfile ]; then

In tako naprej. Sintaksa Bourne shella (in Korn shella) je precej drugacna
kot sintaksa C shella.

Peace!
  Mkx