[ LUGOS ]

claudio.derlink na email.si claudio.derlink na email.si
Pet Nov 17 12:57:54 CET 2000

Zdravo!

Potem, ko sem prebodel  in zakuril mnogo vudu lutk,
uspeha pa z RH7 še vedno ni bilo, sem ponovno
inštaliral RH6.2! (diske sem predhodno formatiral, ker
je RH7 naredil neznansko štalo)

Imam par vpraąanj:

1. med zagonom mašine (abit BP6, 2xP500Celeron, hdd
8,5GB+1,6GB,128MB,CDR,CDRW...) se izpiše naslednje
sporočilo:

mtrr: your CPUs had inconsistent fixed MTRR settings
mtrr: probably your BIOS does not setup all CPUs

...kljub temu sporočilu procesorja delujeta, težav ni.
A kdo ve zakaj naj bi se ta izpis pojavil?? (BIOS nisem
spreminjal!!)

2. Zaljubljen v Netscape sem po nekajkratnih zagonih,
ki so trajali tudi pol ure!!(na Internet seveda nisem
bil povezan), sem se odločil, da si izberem kak drug
program. Kateri brskalnik mi priporočate?? Namesto
Netscapovega messengerja (šmrc, šmrc...) bi najraje
uporabljal kmail... Je izbor dober?? Mnenja?? Prosim,
ne svete vojne...

3. Kako doseči (RH6.2), da z nastavljeno slovensko
tipkovnico, slovenskim locale ipd. napišem "afno" @??
Tipke, ki so prej delovale, so namreč mrtve (ctrl-alt-v
oziroma shift-2ali 4)...

4. Poskusil sem uporabljati kppp, a ko sem ga nastavil,
je prenehala delovati mreža, če sem nastavil mrežo, je
prenehal delovati kppp, pa tudi rh-dialer, ki je vedno
deloval, mašino zdaj sicer kao poveže, a povezave v
resnici ni... Gre morda za nekompatibilnost med kppp,
rhd in linuxconf?? Zanimivo, pri obeh nastavitvah (ki
sta pod RH precej avtomatizirani, bljusk...), se
resolf.conf, hosts, hosts.conf....ter druge datoteke
niso nič spremenile.

Nasveti?
Vsak bo dobrodošel, prav zato sem vprašanja namensko
postavil zelo splošno...

Claudio

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist