[ LUGOS ] gelsa, gesla in se enkrat gesla

rok lugos na s-je.sik.si
Tor Nov 14 22:29:00 CET 2000

fantje.. (in seveda tudi dekleta ;) mam en problemcek.
rad bi mel sinhronizirana naslednja gesla:
sistemsko geslo, sambino in apache (! to je tisto, ko ga spremenis ce
zalaufas /path/to/apache/bin/htpasswd) seveda glede na en file... recimo
da je ta staticen v /path/to/.htpasswd) zdej me pa zanima al je to sploh
mozno.. pa rad bi, da se password od apacha da spreminjat samo ze dodanim
uporabnikom v tisti datoteki. pol je pa tukaj se ena zanka... na netu je
postavljen apache in zraven je v cgi-bin chpasswd. zdej bi pa rad da bi
vsi uporabniki spreminjal geslo preko tega. tistim dolocenim bi se geslo
spremenilo se v .htpasswd, ostalim bi se spremenilo samo sistemsko(in
seveda, ce imajo samba geslo, tudi to).

prav zanima me, ce je ta stvar izvedljiva...
torej da povzamem ce se komu zgoraj ni ljubilo brati:

(/bin/passwd + /usr/local/samba/bin/smbpasswd +
/usr/local/apache/bin/htpasswd) + /cgi-bin/chpasswd.cgi

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist