[ LUGOS ] Win NT, linux, omrezje

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Nov 10 11:19:51 CET 2000

On Fri, Nov 10, 2000 at 11:05:59AM +0100, Darko Kaucic wrote:

> P.S.: ce se malce zmotis v slovenscini si v trenutno poljuvan, ce pa pises v
> katerem koli slengu pa je OK, pa ne svet sedaj te debate vlec v nedogled

Ne ni ok, preberi si pravila liste in mogoce se kak mail, ko je nekdo
'popljuval' tistega ki je pisal v kakem nerazumljivem slengu...

Ce se ti zdi, da sem te popljuval, si se zmotil, v mojem mailu ni bilo nic
takega kar bi lahko oznacil za nevljudno, grobo ali nesramno...

Imam pac navado, da ljudjem razlagam stvari bolj slikovito... :)

David!
Windows 95 - Is sucking up my drive.

Dodatne informacije o seznamu Starilist