[ LUGOS ] Install over network

Marko Zerak mizerak na siol.net
Tor Nov 21 20:02:54 CET 2000

Pozdravljeni !

Zadeva je taka: mam dve masini eno malo boljso pa eno staro 486-ko. Vse
skupaj mam na networku. Stara masina nima CDROM-a, jas bi pa rad
instaliral linux 6.2, zato sem pac naredil netboot disketo, zbootal,
konfigurural kartico in IPje. Zadevo sem poizkusal preko NFS in FTP
serverja. Pri FTP ju se zadeva logira na drugo masino, na ekran napise
"In second stage install" nato pa se ustavi. Prometa po networku ni. Pri
NFS se zadeva ravno tako poveze, zmounta direktorij z RH-jem potem pa
blue screen in network promet se cca 10 min. Pol pa napise nekaj v stilu
recieved signal 9 in se masina haltne.

Na novi masini je RH6.2
ftp in nfs delata normalno

lp Marko

PS : A nebi lugos dal kakega pojasnila M$-u, glede njihovih reklam v
stilu " Ne kupujte GOLEGA PC-ja ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist