[ LUGOS ] Win NT, linux, omrezje

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Nov 10 09:14:13 CET 2000

On Fri, Nov 10, 2000 at 07:11:13AM +0100, Darko Kaucic wrote:

> Kako se v Linux-ih naredi omrezje, da se lahko Win klienti prijavljajo nanj
> (Workgroup ni OK, ker je na Win-ih samo lokalno preverjanje gesla)

Rece se 'v Linuxu' ali 'na Linuxu', Linux je v ednini. In je samo eden, En
Linux, dva Linuxa, trije Linuxi in dvainstiridesed Linuxov.

Samo polken je vec hkrati, ker rabis pac dva da zapres okno. Ko sem zaprl
polkna (note the difference) je svetloba nasega sonca naletela na
nepremagljivo oviro in v moji sobi je bilo od takrat naprej temno. Zaradi
tega so se mi skisali mozgani.

Ce vas v sobi dusi, razbijte okna in zadihajte!

Anyway, resitev tvojega problema je Samba. http://www.samba.org Malo poglej
opcije, kjer lahko nastavis password server. Tako bo tisti PDC postal
password server in bo samba njega sprasevala o uporabnikih.

Ce tega ne mores, potem si 'stuck' ob dveh prijavah. Oz, mogoce se lahko
samba obnasa kot password server proti WinNT in tam nastimas, da passworde
preverja na sambi.

David!
'What the fuck was that?!'  -- Mayor of Hiroshima

Dodatne informacije o seznamu Starilist