[ LUGOS ] Win NT, linux, omrezje

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Pet Nov 10 08:35:22 CET 2000

On Friday 10 November 2000 08:08, you wrote:
> tocno to bi rad naredil
>
> lp
> darko

in tocno to lahko naredis s sambo.
Samba server se predstavlja v omrezju kot PDC, in windows
clienti sploh ne dojamejo, da imajo opravka z Linuxom in ne z
windowsi.
Za primere konfiguracije poglej dokumentacijo sambe in net.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist