[ LUGOS ] USB in linux

polz na writeme.com polz na writeme.com
Ned Nov 19 16:24:03 CET 2000

> Pozdravljeni...
>
> Zelim usposobiti 3com US Robotics ISDN TA prek USB. Uporabljam jedro 2.2.17
> v katerega imam preveden USB BackPort. Modem mi ob zagonu normalno zazna,
> tudi /proc/bus/usb/devices sem primerjal s tistim v eni iz med readme
> datotek in vse izgleda pravilno. Težava je le v tem da iz neznanega vzroka
> /dev/ttyACM0 - modem device sploh ne obstaja..
OK, tole je totalna brca v temo, ampak a je mogoce, da se device ne pokaze
zaradi devfs in bi morala biti v /dev/usb/karkolizepac ?
Pa ce ne uporabljas devfs, potem moras device ustvariti - uporabi
MAKEDEV /dev/ttyACM0. Ce ti ta skripta ne ustvari nicesar, poisci
novejsi MAKEDEV ali uporabi mknod.

Dodatne informacije o seznamu Starilist