[ LUGOS ] KDE 2.0 in ~/.kde

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Pon Nov 27 15:15:17 CET 2000

Živjo,

Ales Bardorfer wrote:

> Zivjo!
>
> Morda kdo ve, ali je mozno pri prevajanju KDE 2.0 spremeniti lokacijo
> KDE-jevih (uporabnikovih) nastavitev. Po default je to ~/.kde/ .
> To bi rad spremenil recimo na ~/.kde-2/, ker bi imel rad hkrati dve
> verziji KDE-ja na masini.
> Imam namrec slabe izkusnje z razlicnimi verzijami KDE 1.* na razlicnih
> Linux distribucijah z istim home direktorijem (exportanem preko NFS).
> Rad bi torej, da bi stari KDE 1.1.2 uporabljal ~/.kde/, novi KDE 2.0 pa
> ~/.kde-2/ in se med seboj sigurno ne bi motila. Hkrati bi poganjal
> [...]

to deluje samo po sebi. KDE2 naredi nov direktorij .kde2, .kde pa pusti
pri miru in ga KDE1 še naprej uporablja.
Vsaj pri meni je bilo tako. Imam SuSE6.4 in sem inštaliral KDE2
iz rpm-jev prav za moj distro.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist