[ LUGOS ] Sumniki

BlaY0 blayo na thz.net
Pon Nov 6 20:17:47 CET 2000

Yo!

On Mon, 6 Nov 2000, Ales Kosir wrote:

> Kaj pa:
> ls --show-control-chars

Ja saj sem lepo povedal. Slackware ni se cisto lokaliziran ane. Kaj to
pomeni? To pomeni, da je paket GNU binutils preveden brez podpore za
razlicne locale. Si pac prevedes se enkat kompleten binutils paket (tako
sem jaz naredil) z dodatnimi parametri in dela vse tako kot je treba.

Jasno mi je bilo, da se bo prec nekdo oglasil in rekel:"Meni v Debian-u
vse dela. Nabavi si Debian!", ja pac ce ne ves zakaj se ti nekaj cudnega
dogaja in jasno potem niti slucajno ne ves kako bi to porihtal, je
najboljsa varianta da zamenjas distribucijo in si potem spet vesel dokler
v tej distribuciji nekaj ne dela vec pa spet zamenjas distribucijo.....

PS: Si prebral dokument s slashdot-a, ki ga je postal na listo Jure :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist