[ LUGOS ] dialin

Matej Golob matej na skavt.net
Sre Nov 1 13:39:42 CET 2000

POzdravljeni...

Zavedam se, da je bilo na to temo, na tej listi ze precej napisanega, pa
vseno se ukvarjam s problemom, ki ga sam ne znam resit (linuxa se sele
ucim).

Na masino, ki je prikljucena na internet se trudim postavit dialin server,
da bi nanjo klical od doma z win masine. Client se lepo poveze, dobi
ip-je,
podatke o ns-jih ipd. Ampak zadeva spila samo kaksno sekundo ali dve,
tri...
(razlicno) - (recimo da napravi 10 pingov, potem pa kar mrkne). POtem se
ne
da vec pingat niti serverja.

A ima kdo kaksno idejo, kje se mi stvar zalomi?! Kaj sem spregledal,
pozabil...
Bi bil zelo hvalezen za kakrsnokoli pomoc...

Matej Golob

Dodatne informacije o seznamu Starilist