[ LUGOS ] Linux Instalacija

Gasper Znidarsic gasper.znidarsic na campus.fri.uni-lj.si
Sre Nov 8 09:04:48 CET 2000

Janez Trenz wrote:

> HPT RAID linux ne podpira. Lahko edino vključiš v jedro popravek za HPT
> krmilnike (HPT 366 gonilnik). Seveda se potem obnaša kot vsak IDE
> krmilnik.

> Čisto vse, samo pri nekaterih si moraš sam uredit stvari.
> Kar se tiče ATA100.... Res misliš, da je disk kaj hitrejši? Če disk
> postaviš na VIA krmilnik deluje vse kot mora. Pa včasih zelo prav pride
> majhna particija na začetku diska, kamor spraviš jedro (/boot).
>
> Janez
>
> PS. Jaz sem si ravno zato omislil "navadno" KT7, ker uporabljam samo
> [...]

Jaz sem videl na netu da Suse 7.0 podpira ravno moj krmilnik HighPoint 370.
Videl pa sem tudi(na netu) kako je imel nekdo podobne(precej iste) probleme
vendar pa jih je resil z instalacijo Suse-ja 7.0. Potem mu je baje vse
normalno delalo. Se opravicujem ce imam malo prevec bedna vprasanja vendar sem
nov v linuxu in zato prosim za malo razumevanja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist