[ LUGOS ] linux Red Hat, 6.1, 6.2, 7.0

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Tor Nov 14 13:49:41 CET 2000

On Tue, Nov 14, 2000 at 01:51:30PM +0100, Darko Kaucic wrote:
> ker imam ze dovolj namescanja Red Hat 6.1 in tezav z graficno kartico S3
> Trio 3D, sem razmislaj o namestitvi Red Hat 7.0. Ima kdo kake iskusnje z to
> verijo, predvsem me zanima:

To, da graficna ne deluje, to se kar razumem.

> - SAMBA
> - kot Oracle Server
> - ter mreza

Kaj pa imajo tele reci opraviti z graficno kartico? Cemu sploh
potrebujes graficno kartico? Nekje najdi en hercules adapter in
je narejeno. Ce ga ne dobis bo tudi kaksna trident isa vga kartica
dobra. Vec ne potrebujes, res ne.

Pa se nasvet: NE instaliraj redhat 7. Vzrokov je mnogo, prvi
pa je ta, da je tam notri software, ki ga na tako masino ne smes
instalirat v nobenem primeru.

Za masino s takimi servisi priporocam, da si najdes distribucijo,
ki gre na en floppy, in sam gradis z nje. Ce si to ze enkrat naredil,
lahko uporabis obstojeco doma narejeno bazo.

Strezniki se out-of-the-box ne dajo in ne smejo postavljati, zapomnite
si to ze enkrat! Ce je videti, da redhat 7 dela to, kar od njega pricakujes,
potem pozeni nmap cezenj, pa si bos premislil. Ce ne ves kaj je nmap, potem
potrebujete unix administratorja.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist