[ LUGOS ] promet

kreit kreit na siol.net
Tor Nov 21 12:09:56 CET 2000

Rok Krulec wrote:

> Ce imas Apache, sem nekoc napisal en program, ki ti presteje vse bytke
> dejansko prenesene cez server. Program samo poparsa LOG file.
> Deluje na en mesec, se prav i statistika za 1 mesec.
> Ce rabis pisi na privat mail.
> Drugace sem pa slisal, da ima mandrake en program, ki ga lahko nastavis,
> da ti steje ves promet na enem portu, v tvojem primeru 80.

Pravzaprav je stvar taka, da imam server pri ISPju, placam torej po
prometu, ki ga dela server. Zato bi verjetno potreboval nek deamon, ki
bi
poslusal vse porte in stel promet.

Bom pogledal glede mandrakovega programa, tvoj parser pa bi prosil, ce
mi lahko posljes na mail.

LP,

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist