[ LUGOS ] NT server, Miscrosodt Proxy, DNS in Linux

kaucic na zav-mb.si kaucic na zav-mb.si
Čet Nov 16 12:31:00 CET 2000

 > Linux mas0AM +Yina ne vidi ostalih racunalnikov? Kdo jih ne vidi?> Jih lahko pingas? Jih samba ne vidi?Ne morem jih pingat, po IP-jih lahko po imenih pa ne.> V PDC FAQ (na samba web straneh) je razlozeno, kako in kaj je z NT masinami,> ki morajo biti v domeni, katere PDC je samba. Pise ti tudi kako dodajat> uporabnike in administratorje NT domen.to sem naredil: postopek je nasledji toliko da preverimo1. dodas userja berz gesla v password   masina$:*:.....2. dodaš userja v sambocitat iz knige za samopNext, add the encrypted password using the smbpasswd command, as follows:# smbpasswd -a -m chimaeraAdded user chimaera$Password changed for user chimaera$The -m option specifies that a machine trust account is being generated. Thesmbpasswd program will automatically set the initial encrypted password as theNetBIOS name of the machine in lowercase letters; you don’t need to enter it.When specifying this option on the command line, do not put a dollar sign afterthe machine name—it will be appended automatically. Once the encrypted pass-wordhas been added, Samba is ready to handle domain logins from a NT client.Meni ga samo doda gesla pa ne spremeni in tu mislim, da je kriv DNS, ker ne vidim drugi mašin (z imeni ampak samo IP-ji)  > v /etc/resolv.con
C obnf vpises:> search ena.domena> nameserver <ip tvoje DNS masine>> nameserver <se kak IP kake druge DNS masine, ce je>> nameserverji so lahko trije.Tudi to sem naredil, &nbsp;problem je v postavitvi Miscrosft omrezja, ker je oseba (ki mi sedaj ne more pomagat), ki je to postavljala tako naredila:&nbsp;na NT-jih je bilo prej takodomeno ima kks"mai.net (delotan domena kabelskega sistema), uporabniki pa so se prijavljeni na domeno xxxxx, ki bi jo rad jaz sedaj sčaral z Linux-om. &nbsp;Imam pa idejo, kaj je možno, da DNS-sa sploh v lokalne omrežju ni in je v kks.net, in ker linux skodi Proxy-ja ne more do kks.net, ga ne vidi&nbsp;&nbsp;Hvala za vse odgovore in potrpežljivostlpdarko

Dodatne informacije o seznamu Starilist