[ LUGOS ] NT server, Miscrosodt Proxy, DNS in Linux

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 16 11:40:41 CET 2000

On Thu, Nov 16, 2000 at 11:25:20AM +0100, Darko Kaucic wrote:
> Uspelo mi je naredim PDC na Sambi (Ver.2.0.7 in Red Hat 6.1), ampak ne
> deluje se cisto popolno, ker mi NT masine javljajo (pravzaprav SAMBA log
> file), da dolocene masina ni definirana v serverju (se pravi PDC-ju). Zraven
> tega pa ta Linux masina ne vidi ostalih racunalnikov, ki so v mrezi
> (lokalni), mislim da sta ta dva problema povezana, ne vem kako ju naj resim.

Se nekaj:

Ce imas moznost, poskusi (enkrat, ko v firmi ne bo nihce resno delal)
instalirat tudi sambo TNG, ki se kot PDC obnese bolje kot 2.0.x veja
(Tudi to je zapisano v PDC FAQ: http://bioserve.biochem.latrobe.edu.au/samba/).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist