[ LUGOS ] krneki praska po disku in se ne odziva vec

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Nov 6 15:47:23 CET 2000

Howdy!

On Mon, 6 Nov 2000, Martin wrote:

> Streznik zacne full praskat po disku. Odgovarja samo se ne ping-e
> in lokalni useri (useri iz lokalne mreze) lahko zacuda se vedno dostopajo
> do interneta.

[ snip ]

> -free kaze:
>              total       used       free     shared    buffers     cached
> Mem:         14568      13592        976       6204        528       8256
> -/+ buffers/cache:       4808       9760
> Swap:        16124       2756      13368

Tole zgoraj je takoj po rebootu?

> -Masina ima 16 MB rama.

Ce se mene vprasa, imas instaliran kaksen servis, ki 'spusca' pomnilnik,
zafila swap in potem ti stvar odmre. Itak imas premalo pomnilnika za vse
servise, ki si jih napisal. Tako masino bi jaz uporabil le za GW, brez
'native' servisov.

Peace!
  Mkx