[ LUGOS ] kernel compiling problems

milan.gabor na uni-mb.si milan.gabor na uni-mb.si
Čet Nov 23 10:33:10 CET 2000

Jure Koren wrote:

> Ce je to prevajano z gcc 2.96, potem kar odnehaj. Ce je to tisti
> kgcc od redhata, potem rajsi dobi gcc 2.95.2, ki deluje.
>
> PS: warningi niso nic takega, da bi se prevajanje ustavilo, zato
> poisci se sporocilo o napaki, in ga poslji na listo.
>
> PPS: Meni so do zdaj vsi 2.4.test kerneli skompajlali brez tezav z
> gcc 2.95.2.

Po moje je tudi nekaj z prevajalnikom.
Drugace se kernel zbuilda OK in celo dela.

Zelja po tem je bila zaradi novega Promisa UDMA 100, ki je podprt v
novih kernelih.

Kot zgleda bo za redno delo res potrebno pocakati na RH 7.2 :)

lp,
MIlan

--

Milan Gabor