[ LUGOS ] Sumniki

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Nov 7 23:18:03 CET 2000

Yo!

On Tue, 7 Nov 2000, Andrej Lajovic wrote:

> Tole pa ne bo drzalo. Ls nima z latin2 nic opravit, ker na terminal izpisuje
> raw znake - kaj bo pa terminal pri tem pokazal ga pa bolj malo zanima.
> Nacelno bi moralo biti nalaganje latin2 fonta dovolj, je pa pri slacku
> navadno potrebno se
>
> echo -e '\033(K'

Pa ti slucajno ves kaj v bistvu tale magicna komanda naredi? Po moje se ti
niti sanja ne. Zdaj kaksen terminal imas ti v mislih?

Problem tici v kernelu in sicer driverju za konzolo. Pri 2.0.x ni bilo
treba nic echo -e '\033(K' izvajat pa je vse lepo delovalo, od 2.1.x pa je
treba nalozit empty unicode tabelo v stilu setfont -f -u empty <font>.
Dobro, tisti echo blabla naredi v bistvu ravno to.

PS: Govorimo o Slack distribuciji ter setfont. RH ima komando
consolechars -m iso02 -f <font> in to za vsak vt posebaj ali prek init-a.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist