[ LUGOS ] NT server, Miscrosodt Proxy, DNS in Linux

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Čet Nov 16 11:35:12 CET 2000

Zivjo,

Darko Kaucic wrote:
> Uspelo mi je naredim PDC na Sambi (Ver.2.0.7 in Red Hat 6.1), ampak ne
> deluje se cisto popolno, ker mi NT masine javljajo (pravzaprav SAMBA log
> file), da dolocene masina ni definirana v serverju (se pravi PDC-ju). Zraven

Na Linux masini s sambo moras narediti account tudi za win MASINO, ki se
priklopi na sambo.
Kako to naredis, sem ze pozabil, pise pa nekje v dokumentaciji. ( sam
imam nekje zapisano,
lahko pogledam, ce rabis )

> tega pa ta Linux masina ne vidi ostalih racunalnikov, ki so v mrezi
> (lokalni), mislim da sta ta dva problema povezana, ne vem kako ju naj resim.
> Kako naj pripravim Linux-e, da bodo zaceli uporabljani MS DNS

?? verjetno tako, kot vsak drug DNS server. Na Linux masini das IP
doticnega
serverja v /etc/resolv.conf tako:
nameserver IP_WIN_DNS_SERVERJA

lp,