[ LUGOS ] Forwarding

Uro Gruber uros na sir-mag.com
Čet Nov 2 17:41:02 CET 2000

Hoj,

Thursday, November 02, 2000, 5:24:09 PM, you wrote:

Iztok> Quoting Uroš Gruber <uros na sir-mag.com>:

> [...]

Iztok> Poglej se:

Iztok> http://www.linas.org/linux/load.html

Iztok> Ali pa drug hardware:

Iztok> http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/ld.htm

Iztok> Verjetno dobis kaksen Local Director tudi kje drugje. Mogoce je celo kaksen
Iztok> Linux projekt.

Sem gledal tale forwarding ampak so vse te masine tko narjene, da so v
istem omrezju

Ti dve pa sta loceni oz ena je pr enmu ISPju ena pa pr drugmu.

bom probal, ce bo vseeno delalo
 Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist