[ LUGOS ] wu-ftpd

Dejan Golja dejan na kid-pina.si
Sob Nov 18 21:24:54 CET 2000

Zivio!

> Rad bi da ko se uporabnik logira na FTP, da ne more ven iz svojega
> uporabniskega direktorija. To jaz vem da sem že nekoc resil, da sem v
> /etc/ftpaccess, guestuser uporabnik in stvar je delovala.
> Zdaj pa ko mu vpišem to v /etc/ftpaccess se mi zgodi, da sicer iz
> uporabniskega direktorija nemorem it ven ne vidim pa ničesar kaj je v
> tem direktoriju. Lahko naredim nov direktorij in ga bo tudi naredil samo

Zadostuje ti da v root direktoriju od guestuser (guestgroup) kreiras
direktorij bin/ in v njega kopiras staticno linkan ls. Tako bodo lahko
guestuserji videli vsebino direktorijev. Vseeno ti priporocam, da si
preberes manual page od ftpaccess, kjer imas razlozene dodatne parametre,
kot so restricted-uid, restricted-gid, noretrieve, path-filter ki
ti bodo prisli prav pri nastavitvi wu-fptd-ja, tako da ne bodo mogli
userji dostopati oziroma uploadati nedovoljene reci.

								Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist