[ LUGOS ] slovenska tipkovnica v konzoli

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Sob Nov 18 16:55:04 CET 2000

Živijo!

Imam naslednjo težavo: v konzoli ne morem spraviti k delovanju slovenske
tipkovnice.  V bootlogu sem našel tole:

keytable: Loading keymap:
keytable: Loading /usr/lib/kbd/keymaps/i386/qwertz/slovene.kmap.gz
keytable: unknown keysym `cent'
keytable: Loading system font:
keytable: /usr/lib/kbd/keymaps/i386/qwertz/slovene.kmap.gz:6: parse error
keytable: syntax error in map file
keytable: key bindings not changed
rc: Starting keytable failed

??

Potem me zanima, kako spremenim fonte v KDE programih (npr. terminal
emulatorju).  Namestil sem slovensko tipkovnico, jo nastavil v K ->
Nastavitve -> Vhodne enote -> Mednarodna tipkovnica, pač tako kot piše v
Howtoju.  Dela pravilno, le namesto čžš... vidim napačne znake (e z
akcentom etc ... ).

V K -> Nastavitve -> Namizje -> Pisave sem za vse možnosti (general font,
fixed font etc) nastavil iso-8859-2 nabor znakov, a kljub temu omenjena
težava ostaja.

Seveda so vse iso-8859-2 pisave nameščene, saj z njimi nimam težav v
navadnem xtermu.  Imam RH 6.2 z namizjem KDE, ki je priloženo tej
distribuciji, prav tako so vsi iso-8859-2 nabori znakov iz iste verzije.

Lep pozdrav, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist